0

Często zadawane pytania

Logowanie i Rejestracja >>>

Zamówienia >>>

Dostawy i Płatności >>>

Gwarancja>>>

Reklamacja  >>>

Zwrot Produktu >>> 

Sklep  >>>

Kontakt >>>

Newsletter  >>>

Produkty  >>>

 
 

Logowanie i Rejestracja

 

1. W jaki sposób mogę dokonać rejestracji?

Rejestracji możesz dokonać na dwa sposoby

a) Pierwszy sposób:

- Wybierz przycisk “Rejestracja” umieszczony po prawej stronie Menu.

- Uzupełnij formularz “Dane zamawiającego”.

- Uzupełnij “Dane do logowania”.

- Przed dokonaniem rejestracji zapoznaj się z naszym Regulaminem i zaakceptuj jego postanowienia oraz wyraź zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 10 ustawy z dn. 18.07.2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną.

- Potwierdź rejestrację przyciskiem “Zarejestruj mnie”.

b) Drugi sposób:

- Po wybraniu produktów, które chcesz kupić, przejdź do “Koszyka”.

- Określ sposób wysyłki, adres dostawy

- Zaznacz pole “Utwórz konto w sklepie!” i podaj dane potrzebne do logowania

- Dokończ swoje zamówienie

- Potwierdź swoje zamówienie z opcją utworzenia konta (rejestracji) przyciskiem “Zamawiam”.

 

2. Skąd będę wiedzieć, czy rejestracja przebiegła prawidłowo?

Na wskazany przy rejestracji adres e-mail wyślemy wiadomość z potwierdzeniem poprawnej rejestracji. Oprócz potwierdzenia, wiadomość będzie zawierać Twoje dane do zalogowania się w naszym sklepie oraz link aktywacyjny.

3. W skrzynce e-mail nie mam potwierdzenia rejestracji, jak długo czekać?

Potwierdzenie rejestracji, powinno pojawić się w Twojej skrzynce e-mail kilka minut po dokonaniu rejestracji. W pierwszej kolejności upewnij się, że podany adres e-mail był prawidłowy. Jeśli w ciągu 30 minut potwierdzenie nie przyjdzie, skontaktuj się z nami lub spróbuj ponownie.

4. Czy rejestracja na stronie zobowiązuje mnie do dokonania zakupów?

Pomimo tego, że nagłówek formularza rejestracyjnego nazywa się “Dane zamawiającego”, jego wypełnienie oraz rejestracja na stronie sklepu nie zobowiązują do dokonania zakupu. Założenie konta na stronie sklepu ma ułatwić użytkownikom zapisanie wybranych produktów w “Koszyku” oraz przyszłe zakupy.

5. Jak mogę się zalogować na stronie?

Po założeniu konta i jego aktywacji, wybierz przycisk “Zaloguj się” znajdujący się po prawej stronie Menu. Następnie podaj swój login oraz hasło i wybierz przycisk “Zaloguj mnie”.

6. Co jeśli nie pamiętam hasła?

Wybierz przycisk “Zaloguj się” znajdujący się po prawej stronie Menu. Następnie wpisz swój adres e-mail w pole “Przypomnienie hasła” i wybierz przycisk “Przypomnij hasło”. Na wskazany adres e-mail wyślemy wiadomość z nowym hasłem.

7. Czy mogę zmienić dane podane w procesie Rejestracji?

Tak, dane możesz zmienić po zalogowaniu się na swoje konto. Przejdź do strony “Moje konto” i kliknij środkowy przycisk “Edycja danych”, a następnie zmień swoje dane. Po wprowadzeniu zmian, wybierz przycisk “Zapisz”, aby zapisać zmiany.

8. Jak mogę zmienić login i hasło?

Niestety, po rejestracji, nie ma możliwości zmiany loginu. Istnieje za to możliwość zmiany hasła. Po zalogowaniu się na swoje konto, wybierz przycisk zmień hasło. Następnie podaj obecne hasło oraz nowe hasło i wybierz przycisk “Zapisz”, aby zapisać zmiany.

9. Jak długie powinny być moje login i hasło?

Login powinien zawierać minimum 3 znaki, natomiast hasło 5 znaków. Oczywiście, im dłuższe i bardziej skomplikowane hasło tym bardziej bezpieczne. Hasło może składać się z liter, cyfr lub innych znaków.

 

Zamówienia

 

1. Jak mogę dodać wybrany produkt do Koszyka?

Wybrany produkt możesz dodać do Koszyka na dwa sposoby.

a) Bezpośrednio ze strony kategorii lub innej podstrony

- Wybierz niebieski symbol Koszyka, znajdujący pod zdjęciem produktu na stronie kategorii lub innej podstronie np. Promocje, Nowości.

- Następnie na ekranie pojawi się okienko, gdzie należy wybrać cechy produktu takie jak: kolor lub wzór produktu.

- Zaakceptuj swój wybór poprzez kliknięcie przycisku “Dodaj do Koszyka”.

b) W karcie produktu

- Jeśli zainteresował Cię produkt na naszej stronie, ale chcesz dowiedzieć się o nim więcej, wybierz “Pełen opis” lub kliknij na zdjęcie produktu i przejdź do karty produktu.

- W karcie produktu zapoznaj się z interesującymi Cię informacjami a następnie wybierz cechy produktu takie jak: kolor lub wzór produktu.

- Zaakceptuj swój wybór poprzez kliknięcie przycisku “Dodaj do Koszyka”.

 

2. Czy mogę dokonać zakupu bez rejestracji?

Tak, możesz dokonać zakupu bez rejestracji na stronie. Jednak tracisz wtedy możliwość śledzenia statusu swojego zamówienia. Twoje dane nie zostaną zapisane i przy każdych zakupach będzie trzeba ponownie uzupełniać formularz.

3. Jak mogę złożyć zamówienie?

Istnieją trzy sposoby złożenia zamówienia.

a) Bez rejestracji

- Wybierz produkty, które chcesz kupić i dodaj je do “Koszyka”.

- Przejdź do “Koszyka”.

- Określ sposób wysyłki: kraj wysyłki, sposób płatności oraz rodzaj wysyłki.

- Uzupełnij formularz “Dane zamawiającego”.

- Przed dokonaniem zamówienia zapoznaj się z naszym Regulaminem i zaakceptuj jego postanowienia oraz wyraź zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 10 ustawy z dn. 18.07.2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną.

- Potwierdź swoje zamówienie przyciskiem “Zamawiam”.

b) Po zalogowaniu się na swoje konto

- Wybierz produkty, które chcesz kupić i dodaj je do “Koszyka”,

- Przejdź do “Koszyka”.

- Określ sposób wysyłki: kraj wysyłki, sposób płatności oraz rodzaj wysyłki.

- W sekcji “Adres dostawy”, w części “Masz już konto” podaj swój login i hasło a następnie wybierz przycisk “Zaloguj mnie”.

- Zostaniesz zalogowany, a dane w sekcji “Adres dostawy” zostaną automatycznie uzupełnione.

- Sprawdź dokładnie swoje zamówienie, ponieważ w “Koszyku” pojawią się także produkty, które zostały dodane przez Ciebie podczas poprzednich logowań na stronie (przy których zamówienie nie zostało dokończone).

- Przed dokonaniem zamówienia zapoznaj się z naszym Regulaminem i zaakceptuj jego postanowienia oraz wyraź zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 10 ustawy z dn. 18.07.2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną.

- Potwierdź swoje zamówienie przyciskiem “Zamawiam”.

 

lub

 

- Zaloguj się na swoje konto.

- Przejdź do koszyka, w którym znajdują się wszystkie produkty, które zostały dodane przez Ciebie podczas poprzednich logowań na stronie (przy których zamówienie nie zostało dokończone).

- Usuń “krzyżykiem” te, których nie chcesz kupić.

- Określ sposób wysyłki: kraj wysyłki, sposób płatności oraz rodzaj wysyłki.

- Przed dokonaniem zamówienia zapoznaj się z naszym Regulaminem i zaakceptuj jego postanowienia oraz wyraź zgodę na przetwarzania danych osobowych zgodnie z art. 10 ustawy z dn. 18.07.2002 o Świadczeniu usług drogą elektroniczną.

- Potwierdź swoje zamówienie przyciskiem “Zamawiam”.

 

c) Kontaktując się z nami

- Stwórz listę zamówień.

- Prześlij ją do nas na adres e-mail kontakt@boboland24.pl lub poprzez formularz kontaktowy razem z danymi teleadresowymi, wyborem metody płatności i dostawy.

- Skontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić zamówienie.

- Zamówienie możesz złożyć także przez telefon - 881 22 25 25, podając nam wszystkie potrzebne dane podczas rozmowy.

 

4. Skąd będę wiedzieć, czy udało mi się złożyć zamówienie?

Na wskazany przy składaniu zamówienia adres e-mail wyślemy wiadomość z potwierdzeniem złożenia zamówienia. W wiadomości znajdziesz informacje o zamówieniu oraz Twoje dane. W razie pomyłki, skontaktuj się z nami.

5. W skrzynce e-mail nie mam potwierdzenia złożonego zamówienia, jak długo czekać?

Potwierdzenie złożenia zamówienia, powinno pojawić się w Twojej skrzynce e-mail kilka minut po złożeniu zamówienia. W pierwszej kolejności upewnij się, że podany adres e-mail był prawidłowy. Jeśli w ciągu 30 minut potwierdzenie nie przyjdzie, skontaktuj się z nami.

6. Nie mogę się zdecydować, czy mogę liczyć na waszą pomoc?

Oczywiście, jesteśmy tu po to, aby Ci pomóc. Prosimy o kontakt z Działem Obsługi Klienta za pomocą formularza kontaktowego, poczty elektronicznej kontakt@boboland24.pl lub telefonicznie pod numerem 881 22 25 25

7. Gdzie mogę sprawdzić jaki jest status realizacji mojego zamówienia?

Status zamówienia możesz sprawdzić logując się na swoim koncie. Zaloguj się a następnie wybierz przycisk “Historia zamówień”. Przy każdym ze swoich zamówień znajdziesz jego status. Jeśli chcesz wiedzieć więcej na temat zamówienia, wybierz przycisk “Pokaż” w kolumnie “Szczegóły”.

8. Czy mogę dodać produkt do już złożonego zamówienia?

Tak, jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami, a my dodamy produkt do Twojego zamówienia.

9. Czy mogę anulować zamówienie?

Tak, jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami, a my je anulujemy.

10. Czy mogę anulować produkt ze złożonego zamówienia?

Tak, jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, skontaktuj się z nami, a my usuniemy produkt z Twojego zamówienia.

11. ​Jak mogę sprawdzić historię swoich zamówień?

Historię swoich zamówień możesz sprawdzić po zalogowaniu się na swoje konto, wybierając przycisk “Historia zamówień”. Zakładka “Historia zamówień” zawiera takie informacje jak: numer zamówienia, datę zamówienia, datę wysłania (jeśli przesyłka została już wysłana), koszt, status zamówienia oraz rodzaj płatności.

 
 

Dostawy i Płatności

 

1. Jaki sposób dostawy mogę wybrać?

Możesz wybrać jeden z pośród kilku różnych sposobów dostawy: firmę kurierską lub odbiór w naszym sklepie stacjonarnym w Szczecinie. Sposoby dostaw różnią się między sobą czasem dostawy, kosztem oraz możliwymi sposobami płatności. Więcej informacji o sposobach dostawy znajdziesz tutaj.

2. Jaką metodę płatności mogę wybrać?

Sklep internetowy Boboland24.pl obsługuje kilka metod płatności: PayU, płatność za pobraniem przy odbiorze, płatność gotówką lub kartą. Metoda płatności zależy od sposobu dostawy zamówienia. Więcej informacji o metodach płatności znajdziesz tutaj.

3. Jakie są koszty wysyłki zamówienia?

Koszt wysyłki zamówienia zależy od wartości zamówienia i sposobu dostawy.  Dla zamówień powyżej 500zł, wysyłka jest GRATIS. Więcej informacji o kosztach dostawy znajdziesz tutaj.

​4. Czy zamówienia ze sklepu boboland24.pl można dostarczyć za granicę Polski?

Tak, realizujemy także zamówienia międzynarodowe. Koszt i sposób dostawy międzynarodowej zależy od adresu dostawy i ustalany jest indywidualnie dla każdego Klienta.

5. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia zależy od wyboru sposobu dostawy oraz dostępności danego produktu. Jeśli akurat nie będziemy posiadać w magazynie danego produktu, zadzwonimy do Ciebie i wspólnie ustalimy, czy proponowany przez nas czas oczekiwania Ci odpowiada, jeśli nie, bez problemu anulujemy Twoje zamówienie. Więcej informacji o czasie realizacji w zależności od wybranego sposobu realizacji znajdziesz tutaj.

6. Co zrobić, jeśli realizacja zamówienia się opóźnia?

Jeśli realizacja zamówienia się opóźnia, sprawdź czy nie otrzymałaś/eś wiadomości e-mail z informacją o opóźnieniu i jego powodu. Po zalogowaniu sprawdź także w zakładce “Historia zamówień” jaki rodzaj dostawy został wybrany, kiedy przesyłka została wysłana i jaka jest przewidywana data odbioru zamówienia. Jeśli żadna z powyższych czynności nie wyjaśniła powodu opóźnienia, prosimy o kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

7. Dlaczego zamówienia realizowane są jedynie w dni robocze?

Zamówienia realizowane są jedynie w dni robocze, ponieważ współpracujące z nami firmy kurierskie dostarczają przesyłki jedynie w dni robocze.

8. Czy mogę zmienić wybraną formę płatności lub sposób dostawy?

Oczywiście, jeśli Twoje zamówienie nie zostało jeszcze opłacone (w przypadku zmiany formy płatności) lub nie zostało jeszcze wysłane (w przypadku zmiany sposobu dostawy), wystarczy, że się z nami skontaktujesz i poinformujesz nas o zmianie decyzji dotyczącej wyboru formy płatności lub sposobu dostawy.

9. Czy kupując w sklepie Boboland24.pl mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście, wystarczy, że przy składaniu zamówienia w sekcji “Adres dostawy” wybierzesz rodzaj dokumentu. Do wyboru masz: paragon, fakturę VAT oraz fakturę VAT na osobę fizyczną.

10. Czy podane na stronie ceny produktów są cenami brutto?

Podane na stronie ceny produktów są cenami brutto i nie zawierają kosztu dostawy.

11. Czy adres dostawy może być inny niż zamawiającego?

Oczywiście istnieje taka możliwość. Przy składaniu zamówienia w “Koszyku” (niezależnie od sposobu) zaznacz pole “Inne dane do wysyłki”. Po zaznaczeniu pola poniżej pojawi się formularz, w którym można podać adres dostawy, inny niż zamawiającego.

12. Jak sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się przesyłka?

Mając numer przesyłki otrzymany w mailu potwierdzającym wysłanie zamówienia możesz sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się przesyłka. Możliwość sprawdzenia aktualnego położenia przesyłki dotyczy dostawy poprzez: firmę kurierską.

​13. Kiedy dostawa zamówienia jest darmowa?

Dostawa zamówienia jest darmowa dla zamówień o wartości powyżej 500zł.

14. Czy możliwy jest odbiór osobisty?

Możliwy jest odbiór osobisty w Hurtowni Boboland, znajdującej się na ulicy Kmiecika 1 w Szczecinie. Wcześniej jednak należy telefonicznie lub mailowo ustalić termin odbioru.

15. Czy wybierając odbiór osobisty zamówienie mogę odebrać w każdym momencie?

Nie, przed odebraniem zamówienia w naszym sklepie w Szczecinie, należy się wcześniej z nami skontaktować telefonicznie, mailowo lub przez nasz formularz kontaktowy i ustalić termin odbioru zamówienia.

16. Czy sklep boboland24.pl oferuje sprzedaż ratalną?

Tak, oferujemy sprzedaż ratalną. Zakup na raty jest bezpieczny i prosty. Na górze każdego produktu znajduje się kalkulator ratalny "eRaty Oblicz raty", za pomocą, którego można obliczyć przybliżoną wysokość miesięcznej raty.  Wystarczy wybrać ilość rat oraz wysokość wpłaty własnej. Wpłata własna nie jest obowiązkowa.

 

17. Jak dokonać zakupu na raty?

Po wybraniu produktów należy przejść do Koszyka i w sposobie płatności wybrać opcję: eRaty Santander.  Po wypełnieniu całego formularza zamówienia należy wybrać przycisk "Zamawiam". Na stronie pojawi się podsumowanie zamówienia, na dole podsumowania znajduje się przycisk "Złóż wniosek". Po wybraniu tego przycisku, Klient zostanie przeniesiony na stronę banku Santander, gdzie wypełnia wniosek kredytowy.  W tym momencie dostajemy informację, aby zarezerwować dla Klienta wybrany towar. Przedstawiciel banku w ciągu 24h kontaktuje się z Klientem i przedstawia decyzję kredytową. Jeśli decyzja jest pozytywna, umowa zawarcia kredytu wysyłana jest do Klienta za pomocą firmy kurierskiej. Po załatwieniu wszystkich formalności, bank informuje nas, że możemy dostarczyć (Kurier lub odbiór osobisty) zamówiony, a wcześniej zarezerwowany towar do Klienta.

 
18. Jak długo trwa proces zamówienia produktu za pomocą eRat Santander?
 

Cały proces trwa około 48h roboczych. Po złożeniu zamówienia i wniosku kredytowego, w ciągu 24h roboczych pracownik banku kontaktuje się z Klientem i informuje go o decyzji banku. Jeśli decyzja jest pozytywna w ciągu następnych 24h umowa zawarcia kredytu wysyłana jest do Klienta. Klient w obecności kuriera podpisuje umowę. Po dotarciu umowy do banku i sprawdzeniu jej, nasz sklep zostaje poinformowany o prawidłowym przebiegu procesu.

Gwarancja

 

1. Czy oferowane produkty posiadają gwarancję?

Większość oferowanych przez nas produktów ( wózki dziecięce, foteliki samochodowe, elektroniczne nianie itp.) posiada gwarancję. Gwarancję oraz jej warunki określają producenci lub dystrybutorzy, którzy są w Polsce autoryzowanymi przedstawicielami zagranicznych producentów. Aby sprawdzić, czy dany produkt ma gwarancję, należy przeczytać informacje w zakładce “Szczegóły” w karcie produktu.

2. Czy wszystkie produkty mają taki sam okres gwarancji?

Nie, okres gwarancji zależy od rodzaju produktu oraz od producenta lub dystrybutora udzielającego gwarancji.  Aby sprawdzić, na jaki okres dany produkt ma gwarancję, należy przeczytać informacje w zakładce “Szczegóły” w karcie produktu.

3. Czy karta gwarancyjna dostarczana jest razem z wózkiem?

Tak, przy zakupie wózka dołączana jest karta gwarancyjna danego producenta.

4. Czy karta gwarancyjna dostarczana jest razem z fotelikiem?

Tak, przy zakupie fotelika dołączana jest karta gwarancyjna danego producenta.

5. Czy sklep posiada własny serwis i serwisantów?

Nie, niestety nie posiadamy własnego serwisu. Jednak wszyscy producenci oraz dystrybutorzy, z którymi współpracujemy, posiadają profesjonalne serwisy naprawcze, które realizują wszystkie naprawy w ramach reklamacji.

6. Co to jest serwis Door to Door?

Jest to sposób realizacji serwisu gwarancyjnego urządzeń większości producentów. Wszystkie formalności związane z serwisem i reklamacją pogwarancyjną odbywają się bez wychodzenia z domu, przez telefon. Wadliwy sprzęt jest odbierany przez kuriera, naprawiany w autoryzowanym punkcie serwisowym, a następnie dostarczany w miejsce, z którego został odebrany. Wszelkie koszty w czasie trwania gwarancji pokrywa serwis producenta. Aby sprawdzić, czy dany produkt posiada serwis Door to Door, należy przeczytać informacje w zakładce “Szczegóły” w karcie produktu.

7. Ile czasu trwa serwis naprawczy w ramach reklamacji?

Czas trwania serwisu naprawczego w ramach reklamacji jest zróżnicowany i zależy od rodzaju produktu, producenta oraz rodzaju naprawy.

8. Czy istnieje możliwość przedłużenia gwarancji?

Warunki gwarancji, w tym możliwość jej przedłużenia, ustalane są przez producenta lub dystrybutora produktu.  Aby sprawdzić, czy dany produkt posiada możliwość przedłużenia gwarancji, należy przeczytać informacje w zakładce “Szczegóły” w karcie produktu.

9. Co jest potrzebne, aby złożyć reklamację?

Aby złożyć reklamację, potrzebny jest dowód zakupu (paragon lub faktura) a w niektórych przypadkach oryginalne opakowanie. Dokładne informacje na temat elementów potrzebnych przy reklamacji znajdują się w karcie gwarancyjnej dołączonej do produktu.

10. Czy w przypadku niezadowolenia z towaru lub obsługi można to gdzieś zgłosić?

Tak, w przypadku niezadowolenia z produktu lub obsługi prosimy o zgłoszenie tego poprzez nasz formularz kontaktowy na stronie. Chcemy wykonywać swoją pracę jak najlepiej, dlatego będziemy wdzięczni za każdą sugestię.

 
 

Reklamacja

 

1. Co zrobić, jeśli produkt posiada wadę?

Skontaktuj się z nami i opisz wadę produktu. Jeśli nie będziemy mogli wymienić wadliwego towaru na nowy lub usunąć wady, możesz zażądać od nas obniżenia ceny produktu lub odstąpić od umowy sprzedaży.

2. Gdzie zgłosić reklamację?

Wszystkie reklamacje związane z produktami lub realizacją umowy sprzedaży należy kierować na nasz adres naszego sklepu, czyli: ul. Kmiecika 1, 70-809 Szczecin.

3. Jak szybko Boboland24.pl reaguje na zgłoszony problem z produktem?

Zgodnie z obowiązującym prawem oraz naszym Regulaminem mamy 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji, aby ustosunkować się do reklamacji związanej z towarem lub realizacją umowy sprzedaży.

4. Jak długo sklep Boboland24.pl odpowiada z tytułu rękojmi za sprzedany towar?

Sklep Boboland24.pl odpowiada z tytułu rękojmi za sprzedany towar, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od momentu wydania towaru Klientowi.

5. Kto i gdzie dostarcza wadliwy produkt w ramach reklamacji z tytułu rękojmi?

W ramach reklamacji z tytułu rękojmi Klient jest zobowiązany do dostarczenia wadliwego produktu na adres Sprzedawcy, czyli sklepu Boboland.

6. Jak mogę sprawdzić status reklamacji?

W celu uzyskania informacji na temat statusu reklamacji, prosimy o telefoniczny lub mailowy kontakt z naszym Działem Obsługi Klienta.

 
 

Zwrot Produktu

 

1. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

Tak, zgodnie z aktualnym prawem, możesz zwrócić zamówiony towar w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia, bez podawania przyczyny.

2. W jakim terminie można zwrócić zamówiony towar?

Zamówiony towar można zwrócić w ciągu 14 dni od momentu dostarczenia go do Ciebie.

3. Jaka jest procedura zwrotu zamówionego towaru?

Przed upływem 14 dni od objęcia w posiadanie zamówionego towaru należy złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Można je złożyć pisemnie na adres Sprzedawcy, czyli sklepu Boboland, za pośrednictwem poczty elektronicznej lub za pomocą formularza udostępnionego na stronie pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia. Następnie w ciągu 14 dni od odstąpienia od odstąpienia od umowy sprzedaży (złożenia oświadczenia) należy odesłać zwracany towar na adres sprzedawcy. Po zwróceniu towaru sklep Boboland24.pl zwraca Klientowi pieniądze za zwrócony towar.

4. Gdzie mogę znaleźć formularz zwrotu?

Formularz zwrotu można wypełnić na stronie pod adresem: Elektroniczny Formularz odstąpienia lub pobrać go klikając tutaj i uzupełniony odesłać do nas za pomocą poczty elektronicznej lub na adres sklepu.

5. Jakich produktów nie można zwracać?

Zgodnie z obowiązującym prawem oraz naszym Regulaminem nie można zwracać produktów, które są dostarczane w zapieczętowanych opakowaniach i których po otwarciu nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych,a których opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

6. Czy można zwrócić produkt, który był używany?

Nie, w takim przypadku nie można zwrócić produktu. Warunkiem przyjęcia zwrotu jest to, aby produkt nie nosił śladów użytkowania

7. Czy jest możliwość wymiany towaru na inny?

Tak, jest taka możliwość. Warunki wymiany towaru ustalane są indywidualnie z każdym Klientem.

8. W jaki sposób należy odesłać zwracany towar?

Zwracany lub wymieniany towar może być dostarczony za pomocą firmy kurierskiej lub osobiście. Zwracany towar powinien być solidnie i bezpiecznie zapakowany a w miarę możliwości również ubezpieczony.

9. Gdzie i kiedy należy odesłać zwracany towar?

Zwracany towar należy odesłać na adres Hurtowni Boboland w Szczecinie, w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży.

10. Kto ponosi koszt zwracanego produktu?

Koszt transportu zwracanego produktu ponosi kupujący.

11. W jaki sposób sklep zwraca pieniądze?

Zwrotu płatności dokonujemy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Klient, chyba, że Klient wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

12. W jakim terminie zwracane są pieniądze?

Jeśli towar został nam zwrócony, wszelkie płatności dotyczące zwracanego towaru, w tym koszt dostawy, zwracamy w ciągu 14 dni od złożenia oświadczenia odstąpienia od umowy sprzedaży.

 
 

Sklep

 

1. Czy istnieje stacjonarny sklep Boboland?

Tak, posiadamy stacjonarny sklep - Hurtownię Boboland w Szczecinie. Serdecznie zapraszamy do odwiedzin. Dokładny adres i mapkę można znaleźć tutaj.

2. Jak długo Hurtownia Boboland istnieje na rynku?

Hurtownia Boboland działa nieprzerwanie od 1991 roku, dzięki czemu możemy pochwalić się 25-letnim doświadczeniem w sprzedaży produktów dla dzieci.

3. Czy towary oferowane w sklepie są tylko i wyłącznie nowe?

Wszystkie oferowane przez nas produkty są fabrycznie nowe.

4. Czy w Hurtowni Boboland można obejrzeć wszystkie produkty ze sklepu internetowego?

Ze względu na ogromny wybór produktów w sklepie internetowym Boboland24.pl, a także ich wzorów i kolorów, niełatwo byłoby mieć je wszystkie w jednym sklepie. Dlatego przez odwiedzeniem naszego stacjonarnego sklepu, proszę o skontaktowanie się z nami i sprawdzenie, czy posiadamy w danej chwili produkt, który chcą Państwo zobaczyć. Jeżeli akurat nie będziemy go posiadać, możemy umówić się na termin, kiedy będziemy już go mieć w swoich zbiorów.

5. Jakie są godziny pracy sklepu i Biura Obsługi Klienta?

Sklep internetowy Boboland24.pl jak wskazuje jego nazwa pracuje 24h na dobę przez cały rok. W tym czasie można przeglądać ofertę, składać zamówienia, rejestrować się i logować na swoje konto oraz zapisywać się do newslettera. Natomiast Biuro Obsługi Klienta pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach od 9 do 18 oraz w soboty od 9 do 15, w tych godzinach nasi specjaliści służą pomocą telefonicznie lub poprzez nasz formularz kontaktowy.

6. Czy sklep Boboland24.pl pracuje w weekendy i święta?

Sklep Boboland 24.pl pracuje przez 24h na dobę przez cały rok. W tym czasie można przeglądać ofertę, składać zamówienia, rejestrować się i logować na swoje konto oraz zapisać się do newslettera. Natomiast Biuro Obsługi Klienta oraz nasz magazyn nie pracują w niedziele i święta a w soboty pracujemy od 9 do 15.

7. Czy sklep Boboland24.pl posiada Regulamin?

Oczywiście posiadamy jasny i przejrzysty Regulamin, który można znaleźć w zakładce Regulamin.

8. sklep Boboland24.pl posiada Politykę Prywatności?

Oczywiście nasz sklep posiada Politykę Prywatności, której treść można znaleźć w zakładce Polityka Prywatności.

 
 

Kontakt

 

1. Jaki jest adres sklepu Boboland?

Adres stacjonarnego sklepu Boboland:

ul. Kmiecika 1,

70-809 Szczecin.

2. Jak mogę się z wami skontaktować?

Istnieje kilka możliwości kontaktu z nami. Po pierwsze możesz skontaktować się z nami poprzez nasz formularz kontaktowy znajdujący się tutaj. Po drugie możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres kontakt@boboland24.pl Po trzecie możesz do nas zadzwonić, nasz numer to 881 22 25 25.

3. Jak szybko odpowiadacie na wiadomości?

Dokładamy wszelkich starań, aby odpowiadać jak najszybciej na wiadomości naszych Klientów. Maksymalny czas odpowiedzi to 24h robocze.

4. Czy możecie mi doradzić i pomóc w wyborze?

Oczywiście, jesteśmy tu po to, aby pomagać naszym Klientom. Wiemy przed jak trudnymi wyborami stają rodzice, dlatego chętnie podzielimy się naszym doświadczeniem i wiedzą, doradzając w podjęciu jak najlepszej decyzji, dotyczącej produktów dla Waszego dziecka.

 
 

Newsletter

 

1. Co zrobić, aby otrzymywać wasz newsletter?

Aby zapisać się do naszego newslettera należy wpisać swój adres e-mail w pole “Twój adres e-mail” umieszczone w dolnej części każdej podstrony - “Newsletter”, a następnie zaznaczyć pole “Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych”. Wyrażenie zgody pozwoli nam na wysyłanie do Ciebie naszego newslettera. Aby potwierdzić chęć otrzymywania newslettera, wybierz przycisk “Zapisz się”. Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość z linkiem aktywacyjnym, aby dokończyć zamówienie newslettera, kliknij w link aktywacyjny.

2. Jakie są korzyści zapisania się do newslettera?

Zapisując się do newslettera będziesz na bieżąco ze wszystkimi promocjami i nowościami w sklepie Boboland24.pl. Jako pierwszy dowiesz się o organizowanych przez nas konkursach,warsztatach i Targach.

3. Nie mam e-maila, czy mogę otrzymywać newsletter inną drogą?

Niestety nie ma możliwości otrzymywania newslettera inną drogą niż poczta elektroniczna.

4. Czy newsletter jest płatny?

Newsletter przygotowywane przez nas sklep jest całkowicie darmowy.

 
 

Produkty

 

1. Skąd pochodzą produkty oferowane w sklepie Boboland24.pl?

Oferowane przez nas produkty w sklepie Boboland24.pl pochodzą od producentów lub autoryzowanych dystrybutorów. Każdy z naszych dostawców zapewnia profesjonalny serwis gwarancyjny i pogwarancyjny.

2. Czy wszystkie oferowane produkty posiadają instrukcje w języku polskim?

Aby ułatwić naszym Klientom korzystanie z zakupionego u nas produktu, każdy z nich posiada instrukcję w języku polskim.