0

Co oferują producenci za zakup ich produktów (lista)

Co oferują producenci za zakup ich produktów (lista) - przedłużenie gwarancji, serwis door to door, zamienne części i inne

Opublikowano 24/08/2017
Co oferują producenci za zakup ich produktów (lista) - przedłużenie gwarancji, serwis door to door, zamienne części i inne. Blog dla rodziców Boboland 24

 

Producenci, coraz częściej oferują dodatkowe pakiety i rozwiązania do zakupionych produktów takie jak przedłużenie gwarancji, serwis door to door czy zamienne części. Wybraliśmy producentów, którzy oferują coś więcej niż standardowa gwarancja i przygotowaliśmy dla Was listę dodatków proponowanych przez producentów i podpowiemy co zrobić, aby je otrzymać.

Co oferują producenci za zakup ich produktów (lista) - przedłużenie gwarancji, serwis door to door, zamienne części i inne. Blog dla rodziców Boboland 24

4 Baby

4 Baby - jako jeden z nielicznych producentów na rynku zapewnia ciągły dostęp do części zamiennych do swoich produktów, nawet po upływie gwarancji. Producent stworzył specjalny katalog z częściami, a w razie nieznalezienia w nim potrzebnego elementu, należy skontaktować się z producentem, który znajdzie potrzebną część. Producent w większości przypadków oferuje serwis door to door.
 

Amelis

Serwis door to door (od drzwi do drzwi), czyli wszystko załatwisz bez wychodzenia z domu.
Produkty zakupione w autoryzowanych punktach sprzedażu (takich jak nasz sklep), które wymagają serwisowania, zostaną odebrane z Twojego domu przez kuriera a po naprawie zwrócone na podany przez Ciebie adres. Serwis door to door obowiązuje na terenie Polski. Przez 24 miesiące, czyli podczas trwania gwarancji usługa jest bezpłatna. Po zakończeniu gwarancji nadal można korzystać z serwisu, jednak odpłatnie. Darmowy odbiór i zwrot dotyczy jedynie firmy kurierskiej wskazanej przez producenta.
 

Anex 

Po zakupie wózka Anex należy go zarejestrować, aby otrzymać formalną gwarancję. Należy to zrobić w ciągu 2 dni od zakupu na stronie producenta, za pomocą formularza: https://anexbaby.com/pl/guarantee Gwarancję można otrzymać jedynie po zakupie wózków u oficjalnych przedstawicieli takich jak sklep Boboland w Szczecinie. 
 

Angelcare

Producent oferuje bezpłatny serwis podczas trwania gwarancji, po 2 latach, czyli po jej zakończeniu, można skorzystać z serwisu odpłatnie.
 
 

Avionaut

Producent oferuje swoim klientom gwarancję door to door, dzięki czemu wszystkie formalności związane z gwarancją załatwisz bez wychodzenia z domu. Ponadto Avionaut przewiduje dla swoich klientów wymianę powypadkowych fotelików na całkowicie nowe. 
 

Baby Design

Firma Baby Design od jakiegoś czasu prowadzi akcję “Zatwierdzone przez mamy”. W zamian za opinię Klienta o zakupionym produkcie, producent przedłuża gwarancję testowanego produktu o 12 miesięcy. Aby móc skorzystać z tej opcji, na stronie producenta w ciągu 14 dni od zakupu należy zarejestrować produkt, a następnie (od razu lub po dłuższym czasie) go ocenić. Akcja ma dwa plusy dla rodziców, po pierwsze opinie o produktach mogą pomóc rodzicom w wyborze. Drugim plusem jest przedłużona o rok gwarancja. Dokładne informacje na temat akcji “Zatwierdzone przez mamy” można znaleźć tutaj: http://babydesign.eu/zatwierdzone-przez-mamy/o-idei/  Po zakończeniu gwarancji firma oferuje odpłatny serwis.
 

BabySense

Firma BabySense, która słynie z doskonałych monitorów oddechów dla niemowląt oferuje 24 miesięczną gwarancję na swoje produkty, jednak na stronie producenta możemy znaleźć informacje o tym, że każdy kto kupi urządzenie na rynku wtórnym może sprawdzić swoje urządzenie w serwisie BabySense i uzyskać dodatkową, 12 miesięczną gwarancję (usługa będzie dostępna od 1 września 2017 roku). 
 

Bebetto

Marka Bebetto oferuje swoim klientom sklep z częściami zamiennymi, w którym znaleźć można niemal wszystko co potrzebne jest do ewentualnej naprawy wózka. Rozwiązanie to doskonale sprawdzi się, gdy po upływie gwarancji jakaś część ulegnie uszkodzeniu. Ponadto firma Bebetto zapewnia serwis Door to Door, czyli reklamowany produkt odbierany jest przez kuriera z państwa domu i w taki sam sposób wraca do państwa naprawiony - wszystko na koszt producenta. Serwis Door to Door ograniczony jest do terytorium Polski.
 

Bugaboo

Firma Bugaboo oferuje swoim klientom bardzo ciekawą możliwość, dzięki której możecie przetestować wózek przed kupnem. Producent wymaga wpłaty kaucji zwrotnej w wysokości 60% wartości testowanego produktu oraz 40 zł na pokrycie kosztów wysyłki kurierskiej. Jeżeli zdecydujecie się na zakup produktu, koszty wysyłki zostaną zwrócone. Szczegóły i regulamin oferty dostępny jest po adresem: https://bugaboo.pl/s/50-przetestuj-wozek
 

Caretero

Producent oferuje możliwość zakupu części eksploatacyjnych (tapicerek, pasów, kół oraz innych elementów), dzięki czemu niewielkim kosztem możecie całkowicie odnowić wózek.
 

Chicco

Firma Chicco poza standardową gwarancją oferuje swoim klientom serwis door to door, co oznacza, że w przypadku reklamacji produktu załatwią państwo wszystkie formalności bez wychodzenia z domu, a naprawiony produkt zostanie przywieziony do was przez kuriera. Podobnie jak w przypadku innych firm, usługa dostępna jest jedynie na terenie Polski.
 

Coletto

Marka Coletto również oferuje klientom usługę napraw gwarancyjnych door to door.
 

Coto Baby

Firma Coto Baby podobnie jak inne firmy, poza standardową gwarancją oferuje klientom serwis door to door, dzięki czemu możecie zareklamować produkt bez wychodzenia z domu. 
 

Cybex

Światowy gigant w branży dziecięcej - firma Cybex, oferuje swoim klientom podobnie jak inne firmy serwis gwarancyjny door to door. Zgłoszenia reklamacji można dokonać za pomocą formularza internetowego. Polski serwis marki Cybex oferuje swoim klientom naprawę produktów (odpłatnie) nawet po upłynięciu gwarancji, niezależnie od tego w jakim kraju został zakupiony produkt. 
 

Joie

Firma Joie oferuje klientom możliwość przetestowania produktów. Aby skorzystać z oferty należy wypełnić formularz kontaktowy, wpłacić 60% wartości produktu oraz 40 zł na pokrycie kosztów przesyłki kurierskiej. Po 5 dniach testowania wózek zostanie odebrany od was przez kuriera, a kaucja zostanie zwrócona. Szczegóły oferty znajdują się na stronie dystrybutora marki Joie: https://4kids.com.pl/sklep/info/testuj_wozki
 

Kiddy

Niemiecki producent Kiddy oferuje swoim klientom możliwość przedłużenia czasu trwania gwarancji z 2 do 3 lat. Aby uzyskać dodatkowy rok gwarancji, należy zarejestrować swój produkt tuż po zakupie. Rejestracji produktu można dokonać na stronie: http://www.kiddy.de/pl/uslugi/rejestracja-produktu.html
 

Maxi-Cosi

Firma Maxi-Cosi oferuje swoim klientom coś, co oferuje niewiele producentów - dożywotnia gwarancja. Producent w zamian za rejestrację produktu oferuje dożywotnią gwarancję na produkt - należy jednak spełnić kilka warunków. Szczegóły dożywotniej gwarancji znajdują się na stronie: http://www.maxi-cosi.com/pl-pl/pomoc-i-uslugi/gwarancja/dozywotnia-gwarancja.aspx. Ponadto producent wspiera dzieci z dysplazją stawów biodrowych i oferuje rodzicom możliwość wypożyczenia specjalnego fotelika, który zapewni dziecku komfort, wygodę i bezpieczeństwo. Fotelik Opal HD powstał we współpracy inżynierów z zespołem ortopedów i specjalistów w dziedzinie dysplazji, dzięki czemu jest on w pełni przygotowany dla dzieci z tą przypadłością. Więcej informacji na temat wypożyczenia fotelika znajduje się na stronie http://www.maxi-cosi.com/pl-pl/pomoc-i-uslugi/usluga-hip-safety/hip-safety-warunki.aspx.
 

Quinny

Podobnie jak w przypadku marki Maxi-Cosi, firma Quinny oferuje swoim klientom dożywotnią gwarancję na swoje produkty. Gwarancja dotyczy pierwszego właściciela produktu Quinny, który zarejestrował swój zakup (wózek lub gondolę) w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu. Szczegóły dożywotniej gwarancji znajdują się na stronie http://www.quinny.com/pl-pl/lifetime-warranty/faq/
 

Recaro

Firma Recaro oferuje swoim klientom standardową 2 letnią gwarancję, jednak w łatwy sposób można rozszerzyć ją aż do 4 lat. Wszystko co należy zrobić, to wyrazić chęć uczestniczenia w krótkim instruktażu montowania fotelika w samochodzie. Instruktaż taki przeprowadzany jest przez specjalistów w autoryzowanych punktach sprzedaży. Choć udział w tego typu instruktażu jest dobrowolny, to z całą pewnością warto z niego skorzystać. Ponadto marka Recaro oferuje klientom wymianę powypadkowych fotelików na całkowicie nowe. Aby tego dokonać, należy zapoznać się z formularzem zgłoszeniowym dostępnym na stronie http://www.recaro-polska.pl/program-wymiany.html
 

Silver Cross

Brytyjska marka Silver Cross poza 2 letnią gwarancją oferuje swoim klientom serwis gwarancyjny door to door, dzięki czemu reklamowany produkt zostanie odebrany przez kuriera z waszego mieszkania, a po naprawie wróci do was - a wszystko to na koszt producenta.
 

Valco Baby

Dystrybutor marki Valco Baby oferuje możliwość przetestowania produktów. Aby to zrobić należy wpłacić kaucję zwrotną w wysokości 60% wartości testowanego produktu oraz 40 zł kosztów wysyłki kurierskiej. Jeśli zdecydujecie się na zakup produktu, koszty wysyłki zostaną zwrócone. Produkt można testować przez 5 dni, po upływie 5 dni zostanie on odebrany przez kuriera, a kaucja zostanie zwrócona. Szczegóły oferty znajdują się na stronie https://4kids.com.pl/sklep/info/testuj_wozki
 

Whisbear

Firma Whisbear, która słynie z produkcji szumiących maskotek uspokajających, oferuje klientom dożywotnią gwarancję na swoje produkty. Szczegóły znajdują się na stronie http://forever.whisbear.pl/
 

X-lander

Marka X-lander oferuje klientom usługę gwarancyjną door to door przez aż przez 30 miesięcy. Ponadto firma uruchomiła usługę “Darmowy przegląd po roku”, dzięki czemu około roku użytkowania wózka możesz zgłosić go do przeglądu, gdzie zostanie odpowiednio sprawdzony pod kątem luzów, uszkodzeń itp.